Na oddělení přijíždí politik a vedoucí porodní asistentka Tracy musí sladit návštěvu se svou vlastní prací. Ona i Adam se snaží dát do pořádku oddělení a zároveň se vypořádat s ustaranou pacientkou, která se po porodu zoufale snaží sníst svou placentu.