Yves Saint Laurent
Film pokrývá období od roku 1988, kdy se Yves Saint Laurent poprvé setkal se svým budoucím partnerem Pierrem Bergém, až po jeho vzestup ke slávě.
Životopisný snímek mapuje kariéru legendárního módního návrháře Yvese Saint Laurenta. Film pokrývá období od roku 1988, kdy se Saint Laurent poprvé setkal se svým budoucím partnerem Pierrem Bergém, až po jeho vzestup na výsluní slávy.