Robin Hood
Russell Crowe jako Robin Hood bojuje proti korupci a útlaku v Anglii 13. století a vede povstání, které změní chod dějin.
Russell Crowe ztvárňuje legendární postavu Anglie 13. století, která spolu se svou skupinou nájezdníků čelí korupci v Nottinghamu a vede povstání proti koruně, jež navždy změní rovnováhu světové moci.