Andreie sžírají pochyby, že je vůči svým pacientům stále méně tolerantní. Navštíví bývalou mentorku Mariu, kterou deset let neviděl. Ovdovělé psycholožce, která už je v penzi, se svěří se svými problémy a přizná, že jeho manželství prochází vážnou krizí.