Diana je mladá gymnastka, která byla sražena autem a nyní má obě ruce v sádře. Od Andreie potřebuje psychologický posudek, který by zvrátil rozhodnutí pojišťovny, že podezřelou nehodu Diana nejspíš způsobila záměrně.