Terapie pokračuje.. Od incidentu s Laurou a šokující smrti Máté Abonyiho uplynul jeden rok. András Dargay, který je sžírán pochybnostmi a krizí sebepojetí, se pomalu otřepává z rozvodu a začíná nový život.