Nenahraditelný
Simone se snaží vyrovnat se svou rolí v tenisovém týmu. Thea se dozvídá znepokojivé zprávy. Trenér Marcus se ztratil a na jeho místo je dosazen zástupce, což vyvolá konflikt mezi Damonem a JR.