Začít znovu
Simone se těší, až se nastěhuje na kolej a začne žít podle svých představ, ale její dávná rozhodnutí vedou k nečekaným problémům. Amara musí čelit následkům svých činů a uvědomit si, co znamenají pro její budoucnost.