Možnosti optimálního výkonu
V závěru první řady seriálu rozhodí hochy z Pied Piperu skvělá prezentace Gavina Belsona na konferenci TechCrunch. Jared se snaží řídit firmu, zatímco Richard se na poslední chvíli rozhodne pro obrovské změny.