Střet zájmů
Erlich přesvědčí uznávaného umělce, který se věnuje pouličnímu graffiti, aby vytvořil pro Pied Piper logo, což dopadne rozporuplně. Jared se snaží zefektivnit chod společnosti. Gavin Belson se nečekaně setká s Peterem Gregorym.