Zakladatelská listina
Zatímco Gavin Belson začíná strhávat pozornost na konkurenční platformu zvanou "Nucleus", Richard zjistí, že už je název "Pied Piper" registrován firmou specializovanou na zavlažovací systémy, a je tudíž nucen vyjednávat.