Podílníci
Po bujarých oslavách se Richard s Erlichem dozvědí, že jim Peter Gergory nehodlá zaplatit, dokud mu nedodají životaschopný podnikatelský plán. Takový, který počítá se zeštíhlením personálu. Zoufalý Richard si najme Belsonova bývalého poskoka Jareda.