Selena + Sophia Roe
Šéfkuchařka a odbornice na wellness Sophia Roeová pomáhá Seleně projít neprobádanou oblastí s rostlinným menu složeným ze salátových wrapů, houbových karbanátků a sladkého bramborového salátu. Ukáže nám, jak chutná může být vegetariánská strava.