Selena + Jamie Oliver
Legendární šéfkuchař Jamie Oliver zavolá zpoza Atlantiku, aby Seleně pomohl posunout její vánoční oběd na vyšší úroveň díky grilovanému kuřeti na dukkah, etonské kaši a dalším pokrmům.