Selena + Richard Blais
Richard Blais, nominovaný na cenu Jamese Bearda, chce, aby se každé narozeniny staly hitem. Se Seleninou mladší sestrou Gracií jako pomocnou kuchařkou je čas pustit se do nachos a zmrzliny!