Selena + Padma Lakshmi
Známá odbornice na jídlo Padma Lakshmi nabízí Selenině partě jihoindický dámský brunch se sladkokyselým krevetovým kari, kokosovou rýží a domácím masala chai, protože k dobrému jídlu patří i lahodný nápoj.