Tvůrci RC se ptají, kdo měl za úkol King Konga vyvenčit. Michael Bay odhaluje tajemství Transformers 5. Strýček Pennybags má monopol na sadomasochismus. Bitch Pudding povyšuje klasiku na další úroveň.