Tvůrci Robot Chicken zjišťují, co se stane, když si dívka z filmu Kruh uvědomí, že videokazeta je dnes už přežitek. Fonzieho chladnokrevnost zajde v nešťastný den příliš daleko. Nerd z Robot Chicken se ztratí v CW.