Tvůrci Robot Chicken vysvětlují, proč si Superman přeje, aby zamkl vstupní dveře do Pevnosti osamění. Nerd umírá, nebo má sex, nebo ani jedno? Pravděpodobně jste chytřejší než žák páté třídy.