Hollywood je tak špatný, až je dobrý, když Godzilla bojuje s Jasonem. Jak se Bořek stavitel vypořádá s konkurencí v podobě Mistra Mannyho? Holčička se sirkami najde pro své zápalky nové, smrtící využití.