Tvůrci nám dávají nahlédnout, co se podle nich skutečně skrývá za Punky Brewsterovou Punky Power, Clarice Starlingová se několikrát střetne s Multiple Miggsem a Skeletor se pokusí vyhodit do vzduchu Hadí horu.