Scenáristé Robot Chicken odhalí skutečný důvod, proč ve Wayne Manor nikdo nehraje na klavír. Zjistíme, co dělal James Potter a jeho přátelé, když byli zakleti do zvířecí podoby, a Disneyho princezny se dostanou do malé potyčky.