Zahajujeme divokými a bláznivými loutkovými orgiemi! Zjistíme, proč Bůh nenávidí včely, skříní projde opilý návštěvník z Narnie, Dino-Riders dostanou rockovou píseň a Cobra Commander se připojí k SAG.