Jezero Smith Mountain Lake
Mike, Robert a tým z Black Dog recykluje materiál z dřevěné chalupy u jezera Smith Mountain Lake. Ze dřeva Mike zkonstruuje postel, kterou hodlá ve svém obchodě prodat.