Robert E. Lee Hotel
Robert Kulp, Mike Whiteside a tým Black Dog restaurují luxusní šestipatrový hotel Robert E Lee postavený v roce 1926 v Lexingtonu ve Virginii. Z restaurovaného panelu vyrobí kávový stolek.