Továrna v Bent Mountain
Robert Kulp, Mike Whiteside a tým Black Dog restaurují mlýn Bent Mountain Mill používaný na mletí pšenice a jiných obilnin. Robert si koupí posilovací stroj z konce 50. let 20. století.