Viktoriánské řadovky
Mike Whiteside, Robert Kulp a restaurátorský tým Black Dog se vypořádávají s celým blokem viktoriánských domů v Norfolku ve Virginii. Mike vyrábí umyvadlo do koupelny z truhly amerického námořnictva.