Svolejta zabijáky
V den pátého výročí Klausovy porážky vládne Marcel městu a vítá v New Orleansu zbloudilé upíry. Zjistí však, že představují hrozbu pro jeho vládu, a proto požádá o radu pochybný kontakt.