Nadvláda drog: Příběh Eddieho Matose
Prodej drog byl pro Eddieho Matose vstupenkou do světa peněz, popularity a moci. Jenže ho to přivedlo do neštěstí. Toto drama vypráví, jak tlak společnosti přinutil Eddieho postavit se na špatnou stranu zákona a ukazuje tragické následky jeho volby.