Zbytečná smrt: Příběh Becky Bellové
Sedmnáctiletá Becky Bellová z Indiany zjistí, že je těhotná a bojí se to říct svým rodičům. Jenže podle zákona k potratu potřebuje rodičovský souhlas. Zoufalá a bezmocná podstoupí potrat ilegální cestou... bohužel s tragickými následky.