Půlnoc v Oasis
Justin a Anna jedou do Seattlu, aby koupili sešlý Oasis z roku 1958 od Justinina bratra. Co mělo být snadným předprodejem se ukáže být problémem, protože Oasis potřebuje kompletní renovaci.