Náš rodinný vůz je palác
Justin a Anna renovují velký Palace Roayal na přehlídku na výročním Roslyn Vintage Trailer Rally ve Washingtonu. VIP klient přiveze potlučený Airlight, který potřebuje pro opravu karosérie speciální nýty.