VIP rodinný vůz
Justin a Anna doufají, že se jim podaří po opravě prodat vzácný Airstream Globester z roku 1959, aby mohli opravit deset přívěsů pro park starobylých rodinných vozů. Zvládnou dodržet dohodu s parkem, a také vypilovat Airstream pro nového klienta?