Problémy s malým přívěsem
Justin a Anna mají plné ruce práce s renovací přívěsu Santa Fe z roku 1956 do parku starobylých rodinných vozů, ale Justin nedokáže odmítnout místní klientku s jejím Serro Scotty z roku 1967, jež potřebuje pár oprav před dalším prodejem.