Navzdory osudu
Paulův alkoholismus způsobuje v manželství další problémy a Joanne mu dá ultimátum: buď přestane pít, nebo odejde. Paul se pod vlivem osobní tragédie vrhne po hlavě do nebezpečného koníčku - závodění.