Zrodila se hvězda
Paul a Joanne mohou konečně uzavřít manželství a na vlastní kůži poznat úskalí hollywoodského života. Joanne se pod tlakem mateřství stáhne ze záře reflektorů, zatímco Paulova kariéra strmě stoupá vzhůru.