Kosmičtí sirotci
Na začátku 50. let 20. století se herci Paul Newman a Joanne Woodwardová potkávají jako dubléři na Broadwayi. Odstartují tak jedny z nejhvězdnějších hollywoodských kariér a milostný příběh, který trval celá desetiletí. Ale Paul už je ženatý.