Legenda o Paulovi Leonardovi Newmanovi
Díky filmům jako Butch Cassidy a Sundance Kid získává Paul mezinárodní renomé a zároveň status největšího hollywoodského lamače dívčích srdcí. Joanne se vrací do filmového světa v Paulově režijním debutu.