Jakože připravená
Issa potřebuje morální podporu, když vyjde najevo, že je její nový projekt složitější, než si myslela. Issa a Kelli tlačí na Molly, aby zvážila schůzku s někým novým. Dívky se později zúčastní oslavy Tiffanyina dítěte a snaží se být nápomocné.