Jakože zpátky
Issa získá inspiraci na pracovním veletrhu, kde s Friedou nabírají nové pracovníky. Pozve Daniela na večeři, aby mu poděkovala, neboť si stále dělá naděje na jejich společnou budoucnost. Molly nastoupí na vysněné místo v černošské advokátní kanceláři.