Jakože čerstvý
Issa se snaží oprostit od drahocenných vzpomínek. V práci se Frieda snaží Isse pomoci dostat zpět do Joanneiny přízně. Molly se spojí s novými kolegy proti přehnaně sebevědomé spolupracovnici a později si terapeutovi postěžuje na své postavení v práci.