Komediální seriál HBO vypráví o profesionálním baseballistovi, který hrál první ligu, ale teď se potupně vrací do rodného hnízda jako učitel tělocviku. Jenže Kennyho Powerse (Danny McBride) hned tak něco nezlomí.