Kenny Powers míří do Mexika, aby si zahojil rány a začal nový, více anonymní život. Ujme se ho sousední mexická rodinka a vášnivá barová zpěvačka Vida. Kenny se díky nim vyhrabe z nejtemnější díry, ve které se kdy ocitl a začne plánovat comeback.