Zmatený vlažným přijetím mexických sportovních fanoušků se Kenny rozhodne uspořádat pořádnou kampaň, jež má pozvednout jeho image. Ale aby zvedl baseballové nadšence ze židlí, bude muset oprášit staré triky.