Majitel týmu Charros, Sebastian Cisneros, souhlasí s tím, že pomůže Kennymu vrátit se zpět do světa baseballu, jenže poté, co se Kenny dozví Aprilyno tajemství od starého přítele, ztratí veškerou motivaci.