Můj velký tlustý křest v Alabamě
Thoreovi přijíždějí do Alabamy, aby se setkali s Glennovou dlouho ztracenou dcerou. Glenn se bojí, že její neteř a synovec nezvládnou soutěživou povahu Whitney.