Moje velké tlusté zubařské dobrodružství
Příprava Glenna, Huntera a její nové rodiny ze strany Whitney na rodinnou dovolenou ve Švýcarsku rozproudí emoce. Glenn se u očního lékaře dozví znepokojivé zprávy.