Dethzdraví
Po zážitku blízkém smrti si Dethklok uvědomí, že raději budou nemocní a nebudou o tom vědět, než aby šli k lékaři. Poté, co vyzkouší babské praktiky, jako je pití bělidla, zjistí, že se naplní jejich nejhorší obavy.