Otecklok
Murderface chce žít bez námahy, ale přitom využívat všech výhod. Když ho kapela vyhodí, protože jim ztěžuje práci, Murderface si uvědomí, že snadným způsobem, jak vydělat spoustu peněz, je založit si vlastní nahrávací společnost.