Dethzazz
Toki se snaží pomoci svému příteli, rokenrolovému klaunovi Dr. Rockzovi, tím, že ho nechá investovat do Dethklokova prázdninového fondu. Vše jde hladce až do chvíle, kdy se média začnou pídit po Rockzově minulosti a odhalí klaunova nejtemnější tajemství.